INFORMACE

Zřizovatelem školy je obec Bystřany, od roku 2003 jsme příspěvkovou organizací. Do rejstříku škol je naše mateřská škola zapsána dnem 1.1.2005.

Mateřská škola se nachází v klidné části obce Bystřany. Skládá se z jedné velké budovy, která je dělena na třídy, kuchyň a technické zázemí. Součástí objektu je i zahrada vybavená pískovišti, průlezkami a dalšími herními prvky.

Škola má kapacitu 90 dětí. Děti se vzdělávají ve čtyřech třídách – třída Žabiček, Kuřátek, Koťat a třída Berušek. Do tříd jsou děti zařazovány zpravidla dle věku.

 

Provoz mateřské školy je od v pracovních dnech od 6.00 do 16.00 hodin.

Vedení školy:

ředitelka:

Mgr. Růžena Hoffmannová 

 

Paní  učitelky :

Třída Žabiček – tel. : 608 550 164

Vlastimila Koubková, Dis.

Mgr. Vlasta Filipová


Třída Kuřátek – tel. : 608 550 766

Jana Šumpíková

Stanislava Pilíková

 

Třída Koťátek – tel. : 608 550 516

Ilona Belanová

Mgr. Růžena Hoffmannová

 

Třída Berušek – tel. : 608 550 089

Jitka Dohnalová

Bc. Veronika Fleischerová, Dis.

 

Asistentky pedagoga:

Sabina Jezdinská

 

Vedoucí školní jídelny:

Lucie Štemberková

Kuchařky:

Lucie Štemberková - vedoucí kuchařka

Andrea Hejkalová 

Martina Múčková 

 

Provozní zaměstnanci školy:

Jana Kondlerová 

Andrea Hejkalová 

Eva Hrušková 

Jaroslava Třísková 

Pradlena :

Martina Múčková

Zaměření naší mateřské školy: 

Náš Školní vzdělávací program pod názvem "Poznáváme, prožíváme"  je orientovaný na celistvost, propojenost a smysluplnost a je zpracován v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání,


Nosnými prvky vzdělávání a výchovy v naší mateřské škole jsou:

  • Individualizace vzdělávání = rozvoj každého jednotlivého dítěte v rozsahu jeho individuálních možností.
  • Formativní hodnocení výsledků a dosahování výsledků vzdělávání založené na kvalitní zpětné vazbě.
  • Radost z objevování.
  • Prožitkové učení.
  • Pohybové aktivity - rozvoj hrubé i jemné motoriky.
  • Rozvoj kreativity.
  • Podpora sociálního a emocionálního rozvoje.
  • Rozvoj komunikačních dovedností.
  • Rozvoj a podpora samostatnosti dítěte a jeho práceschopnosti.
  • Vedení k samostatnému rozhodování.
  • Vedeme děti:
    • ke vztahu k přírodě a její ochraně,
    • ke zdravému životnímu stylu,
    • k utváření kompetencí potřebných pro vstup do školy.