INFORMACE

Zřizovatelem školy je obec Bystřany, od roku 2003 jsme příspěvkovou organizací. Do rejstříku škol je naše mateřská škola zapsána dnem 1.1.2005.

Mateřská škola se nachází v klidné části obce Bystřany. Skládá se z jedné velké budovy, která je dělena na třídy, kuchyň a technické zázemí. Součástí objektu je i zahrada vybavená pískovišti, průlezkami a dalšími herními prvky.

Škola má kapacitu 90 dětí. Děti se vzdělávají ve čtyřech třídách – třída Žabiček, Kuřátek, Koťat a třída Berušek. Do tříd jsou děti zařazovány zpravidla dle věku.

 

Provoz mateřské školy je od v pracovních dnech od 6.00 do 16.00 hodin.

Vedení školy:

ředitelka:

Mgr. Růžena Hoffmannová 

 

Paní  učitelky :

Třída Žabiček – tel. : 608 550 164

Vlastimila Koubková, Dis.

Mgr. Vlasta Filipová

 

Třída Kuřátek – tel. : 608 550 766

Jana Šumpíková

Stanislava Pilíková

 

Třída Koťátek – tel. : 608 550 516

Ilona Belanová

Mgr. Růžena Hoffmannová

 

Třída Berušek – tel. : 608 550 089

Jitka Dohnalová

Bc. Veronika Fleischerová, Dis.

 

Asistentky pedagoga:

Zuzana Spiříková

Magdalena Walterová

 

Vedoucí školní jídelny:

Lucie Štemberková

Kuchařky:

Lucie Štemberková - vedoucí kuchařka

Andrea Hejkalová 

Martina Múčková 

 

Provozní zaměstnanci školy:

Jana Kondlerová 

Miroslava Štíbrová

Martin Valenta

Martina Múčková

Zaměření naší mateřské školy: 

  • Jsme tým zkušených a kvalifikovaných pedagogů.
  • Respektujeme hranice předškolního věku a individualitu každého dítěte.
  • Prostředí naší mateřské školy je bezpečné, vstřícné, podnětné.

Náš Školní vzdělávací program pod názvem "Cesta za poznáním"  je zpracován na základě revizí Rámcových vzdělávacích programů, které naplňují vizi českého školství pro 21. století.

Naše cíle:

  • Rozvíjet každé dítě v rozsahu jeho individuálních možností.
  • Rozvíjet komunikační dovednosti, podporovat samostatnost dětí a práceschopnost, vést děti k samostatnému rozhodování a řešení problémů.
  • Umožnit dítěti poznávat sebe sama a rozvíjet schopnost sebehodnocení a sebevyjádření.
  • Zprostředkovat sociální učení na základě přirozených situací a vztahové spolupráce, učení na základě prožitků a smyslového vnímání.
  • Realizovat vzdělávání převážně formou hravých činností – chceme, aby se děti učily přirozeným, zábavným způsobem, který jim přináší pocit uspokojení.
  • Umožnit dětem radost z objevování.
  • Rozvíjet hrubou i jemnou motoriku, kreativitu a fantazii.
  • Ve spolupráci s rodinou podporovat sociální a emocionální rozvoj dětí a připravit děti na úspěšný vstup do základní školy.